Kent

kent.gif

Kent kallar den ingenting. Ja, nya singeln heter alltså Ingenting. Ska man döma av den här låten, plus den nya Min värld som också finns med på singeln, så lär E-tunagrabbarna inte ha några problem med att dominera höstens svenska försäljningslistor. Ingenting är en klassisk lätt dansant Kenthistoria som sitter likt handsken på handen. Och snart kommer plattan Tillbaka till samtiden.

070908_samtiden_494.jpg

6 svar to “Kent”

  1. Danielfrilans Says:

    Hej Stefan. Kul att du äntligen är inne i blogosfären har saknat dig. Lägger upp en länk till din blogg omgående. Kanske du gör likadant? Får se om Kentara får upp tempot igen jag är skeptisk. Men i den bästa av världar blir det galej. mvh d 😉 p.s. har du recenserat nya Backdraft?

  2. Stefan Malmqvist Says:

    Tyvärr är det inte jag som bestämmer över SvDs skivsida så någon Backdraft har inte slunkit igenom.

  3. Danielfrilans Says:

    Okej du får hålla till godo med min och Nils Hanssons recension. Har du några bra tips på livefronten framöver? Är sugen på lite bra ställ i sthlm. mvh d

  4. Stefan Malmqvist Says:

    Well, det närmaste jag ska på själv är Nanne Grönvalls krogshow. Men det kanske inte var ngt sådant du tänkte dig? 🙂

  5. Danielfrilans Says:

    Nanne Grönvall krogshow låter som något jag verkligen kan hoppas över, jag tänkte mera rock and roll eller dyligt. Förresten diggar du hennes live-set? Såg henne ofrivilligt på rhapsody in rock för ett par år sedan och hon är bra på dagisrock men men..

    Vore nice med lite Unsane, Brazilian girls, Metric eller Curve.

    mvh daniel

  6. Stefan Malmqvist Says:

    Blir inget med Grönvall för min del visade det sig. Ska på Nitzer Ebb på lördag däremot.

    I den tyngre skolan ser jag fram emot High On Fire och Pelican som spelar på Debaser 19/11.

Kommentera

