Några minnesbilder

Fördrinken inmundigades i Fjärsilshuset i Hagaparken. Vi traskade runt i tropisk värme och tittade på flygfän. Sedan kort tipspromenad och buffé. Massor av roliga snack med diverse folk. Det var en sådan där fest där man träffade folk som man inte sett på år och dag. Stig Larsson, Kim Klein, Jessica Löwgren, Alex Schulman…ja, jag minns inte riktigt alla som jag försökte snacka sönder.
Sedan dansades det en hel del. Frugan inledde DJ-kvällen och hade nog lite för svåra låtar med sig för populasen. Eller så var inte folk tillräckligt packade ännu. Men jag stuffade runt med SvDs ledarskribent Maria Abrahamsson.
maria_1202.jpg
Katrin Schulman regerade sedan dansgolvet, men hon spelade i princip bara schlagers och monsterhits. Full fart blev det hursom.
Tydligen avslutade jag natten med att dansa tryckare med Per Sinding Larsen.
per_2101.jpg

Sannolikt hände det en massa andra saker under kvällen. Men vad det kan vara har jag glömt. Kul var det hursom och Monique Wadsted ska ha kudos för en överjävligt trevlig fest.

Kommentera

