1-1

Ja, det var väl inte världens mest spännande slutresultat. Men matchen i sig var ändå underhållande. Både DIF och AIK verkade nerviga, tagna av stunden. Men jag vill nog hävda att Djugården dominerade lite mer. Speciellt i andra halvlek.
Well, det blev 1-1 till slut. Quirino fick göra mål. Det gillar jag.

Sedan undrar jag lite över rapporteringen om bråk? Nyss, när jag traskade iväg i jakt på en taxi i det här området, var det hur lungt som helst.

2 svar to “1-1”

  1. Tom Says:

    ”Men jag vill nog hävda att Djugården dominerade lite mer. ”

    ???
    Eh, såg vi samma match? DIFs inställning var ju försvara för att sedan kontra. Bättre än så kan de inte i år.

  2. Stefan Malmqvist Says:

    Så såg det ut från min läktare. Antagligen var vinkeln annorlunda om man såg allt tillsammans med AIK-klacken.

Kommentera

