Frimurarmodet

Beställde just ett par manschettknappar på nätet.

Tjusiga, eller hur?
Det är äkta gulddoublé med rött frimurarkors.
Inte för att jag är frimurare eller så. Men de är snygga.
Och vem vet, någon kväll när jag är ute och har de där manschettknapparna på mig kanske någon man skytmar dem under kavajärmen och tittar menande, broderligt, på mig. Som att jag var en av dom, en Frimurare.
Vill någon hänga med i frimurarmodet så beställer man här.

Ett svar to “Frimurarmodet”

  1. Peking Rolle Says:

    Är Du inte frimurare så bör Du nog inte söka efter ”broderligt” på detta sätt men det är givetvis upp till dig. Men det känns inte riktigt vuxet men det kommer Du nog på framöver.
    Lycka till

Kommentera

