Bad blogger

Iv’e been a bad blogger, yes Iv’e been!

Så går det när jobbet inkräktar på ens liv. Vidrigt. Ja, jag säger VIDRIGT!

Dagen har gått åt till att recensera Springsteens nya (bra), text lär finnas i SvD under fredagen. Kanske även på nätet, kollar om jag kan hitta länk.

Skrev om Debbie Harry, fast det blev bara en kortis i SvD. Snackade me’na en bra stund men det fanns inte så mycket utrymme i tidningen. 62 år gammal låter hon fortfarande som en liten tjej när man pratar med henne.

Vad mer; jo jag kollade terror/action/krigsfilmen The Kingdom med Jamie Fox under torsdagseftermiddagen. Ska utveckla tankar om rullen vad det lider.

Shotter’s Nation, nya Babyshambles, fockin’ brilliant mate! Mer om den senare…också…

Vad mer?

Jag lagade ungefär fem liter grund till fisksoppa/gryta. Lite av det blev middag. Resten fryser jag in för framtida bruk. Vill någon ha recept så skrik till. Den är skitagod. Dessutom kokades kött, märgpipa, som ska användas i en liten specialgryta jag brukar göra, även detta ska in i frysen för framtida bruk. Imorgon (fredag) ska jag gå loss och fixa fläsklägg, rotmos samt en rejäl sats kalops. Även detta får frysen ta hand om. Det är perfa att ha en massa snabbfixat krubb tre mikrougnsminuter bort.

2 svar to “Bad blogger”

  1. Mats Says:

    Recept på fisksoppa/gryta – yes!!Kör du rotmos i frysen? Blir det gott?

  2. sanna Says:

    Hej Stefan – hit med fiskfondsreceptet! Tack!
    Håller med föregående talare: funkar verkligen rotmosen i frysen?

Kommentera

