Rush – Drumtones

neil_peart3.jpg

Alltså, det kanske bara är jag som ser detta som stor humor. Men nu kan man köpa Drumtones, progressiva hårdrockbandet Rush och trummisen Neil Pearts motsvarighet till mobilsignaler som Crazy Frog.
Hur har vi klarat oss utan detta?
Ett trumsolo i mobiltelefonen!
Det är fan i mig helt genialiskt!
Och för alla svenska Rush-fans måste det här vara ett perfekt sätt att värma upp inför bandets spelning i Globen 27/10. Om jag gillade Rush skulle jag be folk ringa mig konstant i veckor i förväg enbart för att få höra Neil Pearts trummor.
Drumtones hittar man här.

För övrigt är Neil Peart helt besatt av trummor, checka hans utrustningshistorik här.

2 svar to “Rush – Drumtones”

  1. Danielfrilans Says:

    Fett med lite rush variant av crazy frog. Jag håller mig till nya Foo Fighters och Taylor Hawkins feta virvelslag kanske även snart i din lur? Kika in min recension ifall du har tid. mvh daniel 😉

  2. Stefan Malmqvist Says:

    Nu är jag inte så hetsade på olika mobilsgnaler öht faktiskt. Min är någon skrällig variant som fanns i luren när den inköptes.
    Och Foo Fighters, ja det är ett märkligt band. Grohl är en supernice kille och varenda gång det kommer en skiva med Foo vill jag verkligen gilla den just för att han verkar vara en så pass vettig person. Fast so far har det alltid slutat likadant, jag lyssnar på skivorna några gånger sedan försvinner de in i glömskan.

Kommentera

