Fredag 5/10 2007

Drinkar hemma. Andy och Sanna tittade förbi. Champagne.
Utanför huset väntade Jessica som hakade på.
Sedan en sväng förbi Galleri Jonas Kleerup.
Där anslöt Lena.
Fler drinkar på krogen Republik. Babblade med Martin och Isse.
En kort promenad till Restaurangen där Tom och Fredrik har klubben Julia på fredagar. Quetzala spelade skivor tillsammans med herrarna.
Ännu mer drinks.
Snackade med hysteriskt mycket folk. Thomas, Karin, CMS, Jack, Aaron – ja, det var en härva av vänner och bekanta.
När Julia avslutade skulle alla till Riche. Men jag tog min Mats ur skolan och traskade hem.
Men inte är jag piggare idag för det. Otack är världens lön.
Hade jag haft en vettig mobilkamera hade denna text återföljts av suddiga fyllebilder. Men det har jag inte. Lika bra det kanske.

Kommentera

