Alla dessa dagar

Nä, jag har inte gått och blivit Carl Bildt så där helt plötsligt. Rubben handlar mer om alla dessa dagar som bara försvinner utan att det känns som man fått något uträttat. Idag har det varit en sådan dag.
Visst har jag jobbat en del och så var jag på SvD och tog en bylinebild till nya fredagsbilagan Min helg. På vägen hem passade jag dessutom på att shoppa tre kilo majskycklingfilé i Hötorgshallen.
Men ändå, det är inte direkt vad jag skulle kalla en actionpackad dag.
Och det ser inte ut att bli alltför spännande de få timmarna som är kvar till den trösterika sömnens tid kommer.
Fast det är Grey’s anatomy ikväll, det vill man inte missa efter förra veckans cliffhanger där Meredith Gray såg ut att kola vippen. Inte för att jag tror att hon kommer att dö, huvudpersonerna i TV-serier gör ju sällan det.

Kommentera

