Ken Ring

400096.jpg

Nu har även Ken Ring hamnat i bloggsmeten. Spännande, mycket spännande!

17 svar to “Ken Ring”

  1. tom Says:

    tja ken älskar dina låtar faan vad du äger

  2. esmail Says:

    hej jag är 12 år och jag älskar dina låtar det fins ingen betre en du.Du äääääääääääägggeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

  3. OnurMicco Says:

    Haha Tunga Skivor Tror Jag Har Lyssnat På Dig 1-3 År Nu ……Har Läst Bra Mycket Om Dig … Skandalen 1999 vatten festivalen. ” spräng regeringen ” skön låt … Med Din Låt Mamma Fick Du Din Första Chans Att Visa Vad Din Musik Bestog Av. Tycker De Va Skit Att Du Åkte På Förhör Efter Den. Undrar .. Vad Har Kungen Som E Speciellt Som Inte Vi Andra Har Varför Ska HAN respekteras och inte VI. Har Börjat Skriva Musik På Grund Av Dig. Släpper Snart En Gratis Skiva ” Utslängd Från Verkligheten ”

    Skulle Bli Fett Glad Om Du Komenterar Den Hadde Vart En Av Mina Önskningar I HipHop Snälla .. Läg Ner 1 Sekund På Det.Vi Får Se Vart Den Hammnar … Skriver In Det På Din Sida I Forum Sen.

  4. hampus sundholm Says:

    tja du äger alla ken ring men du vet du vem jag är!!!jag känner lyktans pesonal du vet 165 hässelby…min kompis följer din fotspår och rappar…kan du hjälpa honom snälla

  5. Ken Ring - Ta det lugnt « Klubb Harmoni Says:

    […] det en del folk som hamnat på Klubb Harmoni efter att de googlat på Ken Rings namn. Jag skrev en kortis i oktober om hans nya blogg. Och Ken verkar vara populär. Men det fattar jag. Ken är en […]

  6. Tessan Says:

    aso, du är ärligt den bästa rapparen i sverige. jag har aldrig någonsin hört ngn med så stor tallang som dig aso. min syster började gråta när hon hörde ”låter för barnen”. & hon har liksom aldrig lyssnat på hiphop rap elr ngt men när hon hörde den låten blev hon helt galen & ville ha massor med artister & så. du har verkligen hjälpt mig massvis genom livet än så länge. jag älskar dig&din musik verkligen massvis. ha det bra, peace out!<3

  7. filiz Says:

    ken ring du äger du har bästa musiken faaaan du tar första plats över alla andra 😉

  8. linus Says:

    tja ken ring du är grym,ingen är bättre än dej! skriv tillbaka plz.peace.

  9. sanna Says:

    du äger mest älskar dej mest ken ring<3 🙂

  10. Jimmy B Says:

    Ken e tung som fan
    Peace 😉

  11. Myyzan Says:

    shu bre! har lyssnat på hip hop av olika slag i nått år lr 2 nu…hade låten Kelian o så såg jag din nýa cd i sthlm (hittade den inte hemma typ) så jag va bara tvungen o köpa den lix…men du e keft bra asso! kärlek till dig mannen ! ❤

  12. KEYZER Says:

    ey mannen diggar dig fett ser upp till dig jo jag undra har du tid att släppa en diss med mig den disen är till emilush o 7blades du vet dem dära hör av dig jag degar självklart peace…

  13. igor_russia Says:

    Shoo du äger dina låtar är så jävla sköna och bra !!!;) KEN RING

  14. hannahw! Says:

    shoou.. älskar dej stort.. har typ skit många låtar av dej! du äger asso. jag hade typ 20 låtar med dej på mobben .. jag spela upp den i skolan .. typ hela min otr diggar dej stort assow.jag spelar dinna låtar 24/7 stallet, rasten,skolan,moöten,, över allt. jag och jennifer och malin harru typ starat en egen klubb.. det e fett många som vill va medw. men det får dom inte. har varit ditt största fense i 10000 år jaooow.. du ägerw..puss och kram hannisenw

  15. robin Says:

    aahhhlan brosan dina låtar äger;) ja vill ha din låt vi säger sho men får inte tag på den

  16. en okänd jävel som har det tufft , Says:

    Hej !
    Jag ville bara säga att ” Låter för barnen ” är så gripande att jag inte vet vart jag ska ta vägen .
    Ken Ring ❤

  17. kevin Says:

    shoo ken du är fan bäst jag älskar en av dina låtar som etter låter för barnen

Kommentera

