Richard Hawley vs Muse

Ikväll skulle jag verkligen vilja gå och kolla på Richard Hawley på Berns. Senast han spelade där var det riktigt bra. Rekomenderas verkligen.

Men nu har jag annat för mig. På Hovet spelar Muse samtidigt så där kommer jag att befinna mig. Men Muse är också bra så det kan bli skoj det med.

3 svar to “Richard Hawley vs Muse”

  1. Ace Says:

    Jag är grymt avundsjuk för Musekonserten. Men med medelålder och småbarn ryker tyvärr sådant. Hysteria är helt enorm och dessutom den bästa skidåkarlåten någonsin! Hysteria, hög volym, djup snö och så mycket brant som jag numer vågar mig på och det blir inte mycket bättre.

  2. Stefan Malmqvist Says:

    Jag kan ju strö lite salt i såren och berätta att spelningen var riktigt bra. Recension i SvD idag (finns ingen länk ännu tyvärr).

  3. Ace Says:

    Jag vet, jag läste recensionen i morse. Jag såg dessutom affischer på stan om att det fanns biljetter kvar. Jag får glädja mig åt Heroes istället.

Kommentera

