Enormt irriterande

I normala fall försöke vi hålla en trevlig ton här på Klubb Harmoni. Men nu måste jag noga rasa lite.
Anledningen?
De här märkliga individerna som på sina mobilsvarare säger att man ska skicka ett SMS och inte lämna något meddelande på mobilsvararen.
Hur dumt är inte det?
Om jag nu har ringt upp och väntat tillräckligt länge för att mobilsvararen ska gå igång lämnar jag självklart ett meddelande. Inte en sekund överväger jag att stänga av telefonen, börja knappa in ett SMS och sedan skicka det. Jag har redan ett fullgott alternativ, mobilsvararen, rullandes. Det är bara att läsa in det som ska sägas.
Orkar man inte lyssna av sin mobilsvarare är det något som är seriöst fel. Hur ont om tid kan man ha?
Enormt irriterande!
Puh!
Så där ja. Nu känns det bättre.

Kommentera

