John Hiatt

Mitt under konserten med John Hiatt på Chinateatern så slår det mig. När Hiatt gör vissa miner är han otroligt lik Lennie Norman. Lika som bär-lik alltså. När jag väl kommit på detta får jag titta lite ner i golvet en stund för att kunna glömma Lennie Normans ansikte.

2 svar to “John Hiatt”

  1. Weman Says:

    Annars då. Hur var han? Jag ska se honom på KB på fredag…

  2. Stefan Malmqvist Says:

    Jovars, det var bra. Men jag börjar bli lite trött på att alla och deras mormor aldrig tar med sig band längre utan bara kör solo och akustiskt.

Kommentera

