Äntligen morgon

Straxt efter klockan åtta imorgon bitti (torsdag) kan man höra min väna röst i Adam Alsings och Gry Forsells program, Äntligen morgon, på Mix Megapol. Jag ska recensera Saw 4, Surf’s Up. Lady Chatterley och kanske Paul Veerhovens krigsdrama Black Book. Vi får se vad som hinns med.
Normalt är det Hans Wiklund som snackar film där men då och då får han förhinder varpå jag hoppar in som vikarie.
Det brukar vara uppsluppna tillställningar det där så lyssna om ni är vakna.
Det är mycket film nu. I förrgår blev det fyra rullar. Idag blev det tre. Och då har jag inte ens hämtat ut min ackreditering till Stockholms filmfestival som just har startat. Men film är kul, för det mesta, så jag klagar inte.

Kommentera

