Malmö here I come

Det var för övrigt skojigt hos Gry Forsell och Adam Alsing imorse. Vi hann förvisso inte med att dra alla filmerna jag hade tänkt. Men Saw 4 och Surf’s Up avhandlades. Sedan blev det busringning. Gry ringde till Magnus Uggla och valsade att hon trodde att Ugglan skrev alla låtar till henne. Nu pajade skämtet en del eftersom Magnus lyssnade på Mix Megapol så han var beredd på buset.
I övrigt så peppar både jag och Magnus Uggla inför Malmö just nu. Han har turnépremiär och jag ska skriva om konserten. Uggla verkar dock ha repat klart för idag, det ser man på den här bilden från hans blogg.
Jag måste upp vid sex för att hinna med mitt plan. Undrar hur länge Uggla får sova…?

Kommentera

