Amazon Kindle

Vad tror vi om den här grunkan förresten? Behöver man en speciell, elektronisk läsmojäng från Amazon? Är det inte roligare med vanliga böcker? Alla är inte helt impade, t ex The New York Times.

Ett svar to “Amazon Kindle”

  1. aaron Says:

    Redan när jag gick i lågstadiet sas det att vi skulle få såna där i framtiden. Vad som tagit så lång tid vet jag inte. Eller jag kanske läste det i illustrerad vetenskap men frågan är den samma. Jag kan läsa aftonbladet nyheter typ i min mobil men det är nog inte så kul att gå igenom Krig och Fred på luren. New York Times fattar inte att det är den enda framtid som finns för deras verksamhet.

Kommentera

