Hatebook

Frugan, samt en stor del av min vänkrets, kan inte få nog av Facebook. Fortfarande. Trots att det redan uppstått en backlash.
Jag, som är sen i starten av naturen, har så klart inget konto (det heter väl så va?). Facebookfansen menar att jag borde ha det.
Men jag blir lätt motvalls om alltför många puttar mig i en och samma riktning.
Snarare känns alternativet Hatebook som min grej.
Fast Facebookvarianterna Snubster och Enemybook verkar också underhållande.
Någon gång kommer antagligen även jag ur trotsåldern.
Just nu ser det dock inte så ljust ut…

Kommentera

