Stefan 5 år

Vid det här laget får jag nog betraktas som en förhållandevis vuxen man.
Ändå så är det vissa saker som fortfarande inte gått in i skallen.Ett exempel; jag kan inte äta spagetti med tomatsås iförd vit t-shirt. Det spelar ingen roll hur försiktig jag är. Det blir alltid små förargliga såsfläckar på tröjan. Tomatsås stänker.
Så har det alltid varit och uppenbart kommer det fortsätta att vara så.
Men har jag lärt mig detta?
Undviker jag att äta spagetti och tomatsås när jag har vit t-shirt?
Klart jag inte gör.
Så nu sitter jag här och ser ut som när jag var fem, iförd en före detta vit t-shirt.

2 svar to “Stefan 5 år”

  1. Weman Says:

    Gubbaspill. Säger vi här i Skåne. Du är i gott sällskap.

  2. stefan Says:

    Jo du, vem fan kan det =)
    Jag kan det då inte. Samma sak med rödvin och vit t-shirt

Kommentera

