Bruce Springsteen – Globen

Vi var på samma konsert. Jag såg mina konkurrentkolleger på de andra Stockholmska dagstidningarna. De satt precis bredvid mig. Ändå uppfattade vi helt uppenbart saker och ting förhållandevis olika. Här är min recension av Bruce Springsteen i Globen.
Här är Expressens, här är Aftonbladets och här är DNs.
Tydligen hade jag roligare än de andra.

3 svar to “Bruce Springsteen – Globen”

  1. Halvar Says:

    Ja, och du tycks vara den enda som inte gör en förvirrad (se inlägg på min blogg).

  2. Ace Says:

    Det trodde jag var ett axiom, ‘Stefan Malmqvist har alltid roligare’?

  3. Helena Björck Says:

    Hej!
    Jag heter Helena och bor i Göteborg. Jag vet inte vart jag ska vända mig. Saken är den att min älskade barndomsvän gick bort i cancer förra veckan endast 36 år gammal. Vi är förtvivlade, men försöker nu att planera för begravningen. Hennes sista dag i livet talade hon med sin mamma om att hon ville ha med en låt med Bruce Springsteen på begravningen. Hennes mamma kunde inte uppfatta låttiteln, men strofen ”it´s time to say goodbye” ska vara med i låttexten.
    Jag kan inte mycket om Springsteen och söker nu med ljus och lykta efter någon som kan hjälpa mig att hitta den låt hon kan ha syftat på.
    Jag blir gränslöst tacksam för alla tips som kan leda mig framåt! Begravningen är fredag 25/7.
    Mvh
    Helena

Kommentera

