Scarface – short verison

Håller på och rensar upp i min mailbox. Jag har slarvat på den punkten under ett par månader nu så det är några hundra mail som ska plöjas. Det handlar alltså om sådana där ”läsa sedan mail”. Ni vet, man får ett mail. Det verkar intressant. Men det finns inte tid att processa informationen i skallen just för sekunden. Och mailet hamnar i ”läsa sedan-högen”.

En bra sak med de här rensningarna är att det flyter upp en del kul saker som folk skickat, länkar, Youtubeklipp etc. Det passar mig utmärkt. Då slipper jag blogga så mycket. Det räcker med en festlig kort fras som kommentar till bilden, filmen eller vad det nu handlar om. Ni har kul. Jag kan göra annat med min tid. Alla är nöjda.

Här är exempelvis en snabbversion av Scarface. Alla kanske redan har sett den, men jag säger som i kortversionen av filmen – fuck you!

Det är faktiskt det enda de säger i denna version av Scarface. I gengäld säger de så ofta. Mycket ofta.

Kommentera

