Linus på linjen

a4b75116484bf73d.jpg

Appropå det där med paket. Häromdagen landade en beställning från CDON också. Egentligen skulle jag bara köpa nya öronkuddar till mina Koss-hörlurar. Men så började jag rota runt lite och hittade en ytterst prisvärd Linus på linjen-box.

Jag vet inte om någon minns Linus på linjen, eller La Linea som den heter i original? La Linea skapades av italienaren Osvaldo Cavandoli 1969 och har gått i svensk TV i flera omgångar.

Sjukt roligt om ni frågar mig.

Ett svar to “Linus på linjen”

  1. Tottmar Says:

    Har ju länge haft idén, att man borde göra en Linus på linjen i ny tappning.
    Två ”levande” dansare/akrobater – och en penna som vägleder dem. Skulle vara ett utmärkt pausprogram tror jag.
    Lite som när Gene Kelly dansade med Jerry the mouse … och det är betydligt billigare idag med dagens teknik …

    Men det finns väl ingen deg i pausprogram …
    🙂

Kommentera

