Getlagg

Vad händer bre?

Här har man varit utan uppkoppling några dagar och så har WordPress, där denna blogg huserar, gjort om hela upplägget. Ser knasigt ut där man ska skriva nu. Vi får väl se hur det här ser ut.

Ja, efter några dagar i Tokyo sumpade jag kontakten med nätet. Jag tar detaljerna om ett tag. 

Det lär väl bli sköna bilder också.

Idag är jag jetlaggad som satan. Många timmar i luften och på flygplatser blev det för att komma hem. Teoretiskt är det lika långt att åka till Asien som att åka hem. Men på vägen dit åkte vi på natten. Då gick det att sova. På hemvägen var det dag oändligt länge. Sedan hjälpte det kanske inte att det blev utgång direkt.

Jaha, nähä, jasså…

Nu måste jag ladda för årets första allsvenska match, DIF-HBK. De första Djurgårdsinsatserna har jag ju missat. Men jag är sjukt sugen på att se Rajalakso in action.

Det här löser sig.

 

Kommentera

