Bob Fossil

Hörde just att Magnus, som normalt bor i Australien, kommer att dyka upp på Nöjesguidens fest denna afton.

Briljant!

Vi har bara setts ett par gånger live. Varje gång har jag kommit att tänka på karaktären Bob Fossil, från hysteriskt roliga brittiska TV-serien The Mighty Boosh.

Jag är inte hundra procent säker på att Magnus skulle uppskatta detta.

 

4 svar to “Bob Fossil”

  1. Ace Says:

    Denne Magnus, har han också en förkärlek för rough nipple play in public?

  2. Danielfrilans Says:

    Tjena tack för creddningen på schlagerbloggen, det var kul. Sitter och plöjer Grand Magus och La Puma snart deadline och jag blir så mossig i huvudet.

    Skall till NYC den 19 juni för en 16 dagars cruise, det blir premiär som sagt, vilket hak bör jag inte missa? Har du något stalltips på bra rockhak eller bar i stan?

    Förresten blev det lite T-bone på grillningen?

    mvh d

  3. Stefan Malmqvist Says:

    Magnus är oberäknelig. Speciellt efter några öl.

  4. Stefan Malmqvist Says:

    Nu har jag inte varit i NY på några år och där ändras saker snabbt. Men Bjurmans favvohak Elain’s lär vara bra. Själv brukar jag skicka folk till Lucky Cheng’s för lite transvestitkaraoke http://www.planetluckychengs.com/.

Kommentera

