Klubb Harmoni ”2

Just det, glömde en grej.

Vad vill ni som checkar in här läsa om? 

So far har det blivit mycket musik. Men jag skriver om en massa andra saker i mitt liv, kanske främst film.

Kan det vara bra med mer sådant?

Eller ska det vara The Stefan Malmqvist dagbok (en grej som förvisso skulle kapsejsa hela min karriär)?

Dessutom är jag formidabelt usel på att minnas de få skandaler och liknande som jag upplever. Kommer man ihåg sådana saker har man inte riktigt haft roligt själv, brukar jag säga.

 

 

 

2 svar to “Klubb Harmoni ”2”

  1. Henrik B Says:

    1. Musik
    2. Film
    3. De där grejerna du faktiskt ändå minns
    4. Ditt liv
    5. Resten

    Typ.

  2. Stefan Malmqvist Says:

    Tack för input.

Kommentera

