Klubb Harmoni

Bortsett från faktumet att jag har varit på resande fot under våren och inte har haft tid att uppdatera Klubb Harmoni så ofta som jag önskat så har det dessutom funnits personliga orsaker till det något snåla nyhetsflödet.

Exakt vad det handlar om kan jag inte avslöja just nu.

Och nej, you haters, jag har inte gått med i en AA-klubb eller liknande.

Jag nöjer mig med att kittla nyfikenheten lite.

Snart, mycket snart kan jag verkligen skriva precis vad jag vill här utan att ta hänsyn till andra.

That’s gonna be lovely!

Aktiviteten på bloggen kommer dessutom att höjas radikalt.

Kanske är det dags att göra Klubb Harmoni till en egen hemsida med blogg, resensioner, intervjuer och hela skiten?

Här skulle jag vilja ha lite kommentarer av de trogna läsarna.

Ska jag utöka eller är det här formatet det enda rätta?

 

2 svar to “Klubb Harmoni”

  1. Weman Says:

    Nu blir man ju seriöst nyfiken.
    Och kanske har du där svaret på din fråga.
    De där personliga orsakerna.
    Kanske är det just dem du ska skriva om, kanske är det just dem som vi som känner Stefan vill läsa om…

  2. Stefan Malmqvist Says:

    Det kommer. Men inte just nu.

Kommentera

