LL Cool J is hard as hell!

Veteranrapparen, LL Cool J, släpper nya skivan Exit 13 i början av augusti.

Redan nu kan man checka nya låten Rockin’ with the G.O.A.T ( förkortningen står för greatest of all time).

Kul att mannen håller sig kvar. 

Han var en av de första hihopstjärnorna jag såg live (på Ritz tillsammans med Public Enemy) och han är en av de trevligaste rapparna jag intervjuat. Dessutom kom han i tid till intervjun. Alla som kan något om hiphop vet att ingen i genren är i tid till någonting någonsin. Bless him!

Lyssna på lite retro-LL i boxen!

 

 

 

 

 

Ett svar to “LL Cool J is hard as hell!”

  1. Sven W Says:

    Jag var också på den konserten. 1987 eller 1988. Synd att jag inte fattade grejen förrän typ 10 år efteråt. Det var så illa att jag gick hem efter att Public Enemy spelat.

Kommentera

