Dagens göromål

Middagen igår blev mycket trevlig. Anna tyckte att vi skulle gå på krogen 1900. Vår vän Lena hakade också på. Jag åt isterband med nässelslungad potatis. Gott!

Dagen som idag är inleddes med att jag gjorde en intervju med Maia Hirasawa. Tyvärr var jag tvungen att göra den på telefon eftersom hon bor i Göteborg. Telefonintervjuer är generellt inte så kul. Man får inte samma kontakt som när man ses i levande livet.

Nu ska jag snart skubba iväg och titta på Ken Loachs nya film, It’s a Free World…

Loach har sina ups and downs, men hans filmer blir ändå aldrig ointressanta.

Under eftermiddagen hoppas jag att det blir klart med en eventuell Londontripp som hastigt har dykt upp. Faller bitarna på plats ska jag snacka med en eller flera av gubbsen i Pink Floyd.

De har jag aldrig pratat med förr så det kan bli spännande.

Så här såg det ut senast Roger Waters spelade med sina gamla kolleger i Floyd. Normalt är de ju inte så såta vänner. 

 

Ett svar to “Dagens göromål”

  1. Svensson Says:

    Peace on earth… det finns hopp trots allt! Försoning i Pink Floyd!

Kommentera

