Dubbelt ollon

Anna och jag möter upp vännen  Johan och hans kompis Björn på Tennstopet. Senare ansluter Frida. Jag äter knaperstekt fläsk med löksås. Det är en maträtt som jag sällan käkar men som gör mig lika glad varje gång den kommer indansande på bordet.

Sedan far samtalet ner under bältet. Johan funderar över varför penis alltid sitter där den sitter. En del olyckligt lottade individer drabbas ju av att ett ben eller en arm sitter helt skevt på kroppen. Penis återfinns dock alltid där den ska. Varför hamnar aldrig penis en bit upp på magen t ex?

Lamm och kalvar föds understundom med dubbla huvuden. Penis föds, så vitt jag vet, aldrig med dubbelt ollon.

Efter det funderar jag över botox. Kan man botoxa bort rynkorna runt anus? Det kan vara så att jag kommit på nästa steg efter anusblekningen. Alla vill väl ha ett slätt och fint anus?

4 svar to “Dubbelt ollon”

  1. Per F T Nilsson Says:

    Då botox är ett muskelförlamande preparat undrar jag om det är en särskilt bra idé att använda det i din slutmuskels omedelbara närhet. Risken för… Äsch, you figure it out.
    Fast i och för sig… Jag drar mig till minnes en passage som bl a innefattar en champagnekork (yes, pun intended!) i Nicolas Fokkers cirkusklassiker ”Det växer inga rosor i sågspånet”. Värt att prova kanske?

  2. Stefan Malmqvist Says:

    You win some, you lose some…som de säger i Prag.

  3. Laila Says:

    Är det rynkor där?
    😉

  4. Stefan Malmqvist Says:

    Inte på moderna människor.

Kommentera

