Spellistan

Så här slutade det.

Aging    A Beautiful Friend
Fascination    Alphabeat
10.000 Nights Of Thunder    Alphabeat
See Jungle! (Jungle Boy)    Bow Wow Wow
Melody Day    Caribou
Viva La Vida    Coldplay
Mary Won’t You Warm My Bed    Colin Blunstone
She Loves the Way They Love    Colin Blunstone
Joni    Correcto
For All The Perfect People    The Dave Kusworth Group
River Song    Dennis Wilson
Going Back Home    Dr. Feelgood
No Mo Do Yakamo    Dr. Feelgood
Trying To Live My Life Without You    Dr. Feelgood
Stake Your Claim    Eli ‘Paperboy’ Reed & The True Loves
Take My Love With You    Eli ‘Paperboy’ Reed & The True Loves
And General Robert E. Lee    Elliott Murphy
Walk With Me    Fatboy
Frankie’s Gun    The Felice Brothers
Mykonos    Fleet Foxes
Creeper    Islands
The Hard Way    James Hunter
I’m Yours    Jason Mraz
Cool Breeze    Jeremy Spencer Band
Travellin’    Jeremy Spencer Band
Something    John Howard
I Believe in Love    Lou Reed
Rock & Roll Heart    Lou Reed
Vicious    Lou Reed
Kim & Jessie    M83
Time To Pretend    MGMT
I Pity The Fool    Mick Hucknall
Darkspace (You’re with me)    Morten Harket
I’m Amazed    My Morning Jacket
Touch Me I’m Going To Scream, Pt. 2    My Morning Jacket
Hey DJ    Paul Collins Beat
Sweet Life    Paul Davis
Mermaids and Slaves    Paul Heaton
I’ve Been A Bad, Bad Boy    Paul Jones
Have You Made Up Your Mind    Paul Weller
Push It Along    Paul Weller
Burn You Up, Burn You Down    Peter Gabriel m fl
Wannamama    Pop Levi
Oh God    Pop Levi
Zombie Man    Primal Scream
The Glory Of Love (single version)    Primal Scream
If Sugar Was As Sweet As You    Rockpile
When I Write The Book    Rockpile
If Sugar Was As Sweet As You    Rockpile
I Put a Spell on You    Screamin’ Jay Hawkins
It Was You    Sharleen Spiteri
Suffering Jukebox    Silver Jews
Handsfree    Sonny J
I Love You Baby, Sing Me A Song    Sulo
Still Looking For You    Sulo ft. Sara Löfgren
You Were The Holiday    Thomas Denver Jonsson
A Woman In Love (It’s Not Me)    Tom Petty & the Heartbreakers
Jag Är Bara Lycklig När Jag Dricker    Wilmer X
Monsters And Angels    Voice of the Beehive
Don’t Call Me Baby    Voice of The Beehive
Ship Of Fools    World Party

Självklart borde med alla lite vett och sans se till att varenda låt ingår i det egna musikbiblioteket.

Kommentera

