Three 6 Mafia

Vilken ny amerikansk skiva har under sommaren varit mest efterlängtad i de Stockholmska förorterna?

Snackar vi hiphopskallar föreställer jag mig att Three 6 Mafias nya, Last 2 Walk, ligger ohyggligt bra till.

Har själv inte hunnit ta in hela plattan ännu. Men singeln Lolli Lolli Pop, det mest kommersiella dessa sydstatsrappare gjort, är banne mig inte dum.

Min superfavorit är dock I’d Rather, den här versionen har lite censurerad text. Men det kan man leva med. Fantasin sätter trots allt inga gränser. (Enkel ledtråd, det handlar som vanligt om fittan och kuken.)

När jag lyssnat lite mer kan det dyka upp nya ess.

Vi får se.

Kommentera

