Är du idiot?

Vissa saker kräver ett test för att den obehagliga sanningen ska stå helt klar.

Här kan du kolla om du är idiot!

Själv är jag inte helt dum i skallen, men tydligen inte heller supersmart…

Fast man kanske inte ska tro på sådana här testresultat?

Det är nog bäst för självförtroendet.

5 svar to “Är du idiot?”

  1. Sven W Says:

    Hmm, jag blev stressad när jag blev uppmanad att trycka på den gröna knappen snabbt.

  2. Stefan Malmqvist Says:

    Den som ändå hade kommit så långt… 🙂

  3. Weman Says:

    Gick i mål och blev ”brilliant”!
    (På andra försöket, åkte på den gröne snabbe första gången jag också…)

  4. Kirsti Says:

    Jag torskade på att klicka två gånger på röda knappen, andra försöket gav dock ”brilliant”… Ska jag vara stolt eller ska jag skämmas för att jag gör sån´t här?!

  5. Är du en idiot? < Virtanen + sällskap Says:

    […] Går du in på Malmqvists blogg ”Klubb Harmoni” (gay) hittar du idiotestet. […]

Kommentera

