Skivracet

Idag har jag plöjt nya skivor med Guns N’ Roses, Titiyo, The Killers, Eldkvarn, Kanye West, Per Gessle, Tom Jones, Dido, Ulf Lundell, Marianne Faithfull, Mattias Hellberg samt lyssnat några gånger på Springsteens färska singel. Så nu är jag helt seg i skallen. En del av plattorna ska jag nog skriva lite mer om på bloggen. Men är det någon särskild som ni tycker att jag verkligen borde avhandla så kläm till med en kommentar vet ja!

Nu ska jag gå ut i köket och göra något festligt med en rostbiff som ligger och förtvinar i kylskåpet.

8 svar to “Skivracet”

  1. D.S. Says:

    GUNS!!!

  2. Stefan Malmqvist Says:

    Ok.
    Fler bud?

  3. Gotheborg Says:

    hej,
    The Killers. 3e skivan nu, NME säger att de nu låter som de egentligen borde gjort hela tiden. själv pendlar jag mellan hopp och förvirran.

    vad tycker du?

  4. Henrik B Says:

    Titiyo! Ska man vara intresserad?

  5. Anna Says:

    1. The Killers
    2. Dido
    3. Eldkvarn
    4. Marianne Faithfull
    5. Titiyo
    6. Mattias Hellberg

  6. Stefan Malmqvist Says:

    Hupp.
    Det var en hel del önskemål.
    Får ta dem allt eftersom.

  7. Anna Says:

    Men det var ju därför jag skrev en prioriteringsordning ju.

  8. Jan Says:

    Hellberg. Mer om Hellberg. Från underskattade Nymphet Noodlers till att sjunga med Nationalteatern, nåt måste sägas om honom nu när nya soloplattan är ute.

Kommentera

