Popquizz

Duh! Hamnade på popquizz på Pet Sounds Bar med vännen Virtanen. Hustrun och kompisen Jonas Nichols ingick också i laget. Vi kom på 15:e plats. 15:e!

Jag är verkligen ingen klippa i den typen av sammanhang. Jo, jag kan skitmycket om musik. Men all den där infon som trängs i skallen har en tendens att inte trilla fram på beställning. Inte snabbt nog i alla fall. 

Men det var ändå trevligt. Riktigt roligt faktiskt.

Frågar ni mig så är det nog trots allt viktigare att ha roligt än att vinna.

Att kunna skriva in ”vinnare av popquizz” i CV:et blir dessutom lite mer nördigt än vad jag skulle känna mig helt bekväm med.

Kommentera

