Malmqvists milstolpar

Klubb Harmoni ligger i träda
Istället gäller Malmqvists milstolpar som nu är uppe på TV8:as web.
Kolla dagens milstolpar.
Föreslå egna milstolpar.
Kommentera de oerhört säkra valen.
Framförallt, sprid länken till alla som har en internetuppkoppling. Och när jag säga alla menar jag verkligen ALLA!

Ett svar to “Malmqvists milstolpar”

  1. Jojo Tuulikki Oinonen Says:

    Hej Stefan!

    Bilden på Delfinen och Kossan under ditt blogginlägg om Delfin i människokropp, är helt fantastisk!
    Jag jagar upphovsrättsinnehavaren till den, vill så oerhört gärna ha den till en text om våra föräldraskapskurser.
    Den väcker verkligen en association om att allt är möjligt! Trots våra olikheter… 🙂

    Jag skulle uppskatta mycket om du kunde återkomma till mig med info om bilden via mail: jojo(at)activeparenting.se

    Tack förresten för din blogg! Fastnade totalt att läsa en hel del här… 🙂

    Varma hälsningar
    /Jojo

Kommentera

